چوبدستی های باستانی


جادو = حقیقت

تنها راه شناخت خدا جادو است .

سلام دوستان... ببخشید یه کم دیر خودمو معرفی میکنم البته بهتره بگم خودمو دوباره معرفی میکنم من همون جادوگر وبلاگ جادو=حقیقت هستم البته فک کنم دارک لرد عزیز مشکلاتی رو که به برامون اتفاق افتادو براتون تعریف کرده باشه پس نیازی نمیبینم دوباره سرتونو درد بیارم ولی اینو بدونید جادوگرا تسلیم نمیشن اینم درس امروز و اما حالا نوبت مطلبه:

 

به نظر می رسد جادوگران همیشه از چوبدستی استفاده کرده اند. این ترکه های چوب(یا در بعضی موارد ترکه های بزرگ چوب) توانایی جادوگر را متمرکز می کنند.

برخی مردم شناسان بر این باورند که نقاشی های داخل غار مربوط به عصر حجر که انسانهایی را با چوبدستی نشان می دهد در حقیقت با هدف به تصویر کشیدن رهبران قبیله هایی ترسیم شده است که چوبدستیها را به منظر اثبات قدرتشان در دست گرفته اند. این تنها یک حدس است اما مدرک و شواهد قدرتمندی در تایید این گفته وجود دارد که حداقل به دوران مصر باستان باز میگردد. هیروگلیفهایی وجود دارند که کاهنانی را با یک چوبدسیتی در دست به تصویر میکشند. در اسطوره شناسی یونان هرمس(Hermes) قاصد خدایان یونان یک چوبدستی مخصوص را حمل میکرد که عصای عطارد نام داشت. عصای عطارد ترکه چوبی بالداری بود که دو افعی به دور آن پیچیده بودند این افعیها نماد خرد و نیروهای شفابخش به شمار می آمدند. پزشکان از صدها سال پیش این دو افعی را به عنوان نماد پزشکی پذیرفته اند و امروزه هنوز هم این دو افعی نماد پزشکی هستند.

در گذشته برخی جادوگران ترجیح میدادند چوبدستیها از درختان کهنتر ساخته شوند زیرا معتقد بودند نیروی جادویی مخصوصی در این درختان وجود دارد. جادوگرانی که با جادوی سیاه سروکار داشتند معمولا از چوب درخت سرو استفاده میکردند زیرا چوب این درخت با مرگ عجین بوده و هست.

عکسها:

 

 



septaurora
Image by Cool Text: Logo and Button Generator - Create Your Own Logo

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,ساعت 14:1 توسط جادوگر| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست



چسب لاغری